
علت معطلی مردم در مراکز خدمات پس از فروش خودرو چیست؟
قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک گفت: معطلی مردم در مراکز خدمات پس از فروش خودرو به دلیل مصوبه وزارت صمت و اضافه شدن سرویس اولیه خودروهای صفر است.
آقای روزبهانی گفت: ما با کاهش مراجعه کنندگان به مراکز خدمات پس از فروش روبرو هستیم و این اطلاعات مربوط به آمار و اطلاعات روزانه است که هر روز بررسی می شود.
به گفته قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک، مطابق بخش نامه ابلاغی وزارت صمت که اوایل سال ۱۳۹۹ ابلاغ شد ما یک سرویس هزار کیلومتر به خودروها اضافه کردیم و همین امر باعث شده این حس به وجود بیاید که مراجعات بیشتر شده است اما این به دلیل مشکلات خودرو نیست و به دلیل این سرویس است.
او گفت: بیش از ۶۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در کشور وجود دارد و روزانه بیش از ۱۰ هزار خودرو سرویس می شود. ۸۵ درصد خودرو ها روز اول ترخیص میشوند.موارد خاصی وجود دارد که نیاز به کارشناسی دارد و این کارشناسی ها خیلی فوری و سریع انجام میشود.
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزیبرچسب ها : خودروسازی سایپا یدک مراکز خدمات پس از فروش خودرو
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند
- راوی گفت: اگر مقام قضایی می تواند هرزمان که اراده کند کالاهای انباری را تعیین تکلیف کند، چرا می گذارید فاسد شوند؟
- راوی گفت: مسائل خوزستان با نامه نگاری حل نمی شود
- راوی گفت: بی اعتمادی، دلیل نگه داری 70 میلیارد دلار سرمایه مردم در خانه ها است
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند