
شهروندان شکایتهای خود را در تعزیرات غیرحضوری پیگیری کنند
مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان در راستای هوشمندسازی خدمات عمومی و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات الکترونیک، خدمات غیرحضوری ویژه پیگیری شکایات را راهاندازی کرد.
به گزارش ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی قاسمی روز دوشنبه با اشاره به ماده ۱۰۷ برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با هدف گسترش خدمات غیرحضوری، سرویس کد دستوری USSD را برای پیگیری شکایات شهروندان راه اندازی کرده است.
وی با اشاره به مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: از این پس شهروندان میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #0135*4* نسبت به ثبت شکایت و پیگیری لحظهای وضعیت پرونده خود اقدام کنند.
مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی به مزایای این خدمت غیرحضوری اشاره کرد و گفت: پس از ثبت شکواییه از طریق میز خدمت الکترونیکی، شهروندان با وارد کردن کد پیگیری ۱۰ رقمی در سامانه USSD، بدون نیاز به مراجعه حضوری، فرآیند رسیدگی به شکایت خود را دنبال خواهند کرد.
برچسب ها : شکایت سازمان تعزیرات حکومتی گرانی پرونده شکایت
- راوی گفت: رئیس جمهور حجت را بر استانداران تمام کرد، اگر بازهم مانعی در کار است بگویند
- راوی گفت: واقعا قرار است از نظرات کارشناسی نخبگان در حوزه های مختلف استفاده شود؟
- راوی گفت: نان بی کیفیت در خوزستان به دلیل انتقال گندم مرغوب ما به استانهای دیگر است/تامین روشنایی چندزمین فوتبال، کاری بهتر از هیچ!
- راوی گفت: وزارت نیرو بجای تعهداتش به صنایع، برق ماینرهای <مجاز> را تامین می کند
- راوی گفت: رئیس جمهور حجت را بر استانداران تمام کرد، اگر بازهم مانعی در کار است بگویند
- راوی گفت: واقعا قرار است از نظرات کارشناسی نخبگان در حوزه های مختلف استفاده شود؟
- راوی گفت: نان بی کیفیت در خوزستان به دلیل انتقال گندم مرغوب ما به استانهای دیگر است/تامین روشنایی چندزمین فوتبال، کاری بهتر از هیچ!
- راوی گفت: وزارت نیرو بجای تعهداتش به صنایع، برق ماینرهای <مجاز> را تامین می کند